Organizacja poczekalni i recepcji w celu sprawnej obsługi klienta
brak zdjęcia

Własny biznes prowadzony w lokalu to nie lada wyzwanie. Trzeba zadbać o każdy szczegół, by obsługa klienta działała sprawnie i zachęcała do powrotu. W przypadku działalności, gdzie każdego dnia przewija się duża liczba osób, warto jest pomyśleć o recepcji. Sprawdzi się ona na pewno w miejscach, gdzie interesanci są umawiani na określoną godzinę. Ważnym aspektem jest także poczekalnia. Powinna mieć wystarczającą liczbę siedzeń, by każdy mógł spokojnie poczekać na obsłużenie. W miejscu takim można zaserwować klientom coś do picia. Wystarczająca może być woda. W przypadku posiadania pełnych baniaków, potrzebny może być jedynie stojak na wodę. Jednorazowe kubeczki oraz kosz na śmieci dopełnią kompletu. Stojak na wodę warto jest postawić niedaleko siedzeń, by nie było problemu z dostępem do niego w przypadku wielu interesantów. W miarę możliwości asortyment można rozszerzyć o napoje ciepłe, z których na pewno chętnie każdy skorzysta.

Nazwa: ET Systemy Logistyczne Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Adres: Targowa 25 A 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Adres www: www.anzyfootball.pl